dinsdag 9 april 2019

Wraak.

Jij vindt het fucking fijn
dat ik verdomme naar de klote ga
je bent zo koud,zo stout
je bent de irritante bromvlieg in mijn oor
je bent de klont die ik nog poepen moet
je bent een iglodiner
een verpeste browser
een kapotte harde schijf

in mijn woede ga ik jou te lijf
ik kan je bloed wel drinken
je zuigt me scheef
als er iets te vieren valt
ben je zo van de partij
maar als mijn lichaam bedelt
ben je mij niet nabij

ik kan volgens jou niets schrijven
je snapt niets van mijn gedachten
ik ga dit keer niet op je wachten
totdat je me weer eens belt
jij denkt alleen maar aan diploma's
en een flinke tas met geld

vannacht hang ik als een klamme vampier aan je raam
de maan is vol, ik zou maar wakker blijven
ik kom en ik zal hier nog wat blijven
en dan zal ik je gruwelijk verminken.
je zult na je verdwijning onmiddelijk  gaan stinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten